HÍREK

Posta Központosított reklamáció

231 7A Magyar Posta szerint magasan túlteljesítik a levelek kézbesítési idejére vonatkozó elvárásokat. Hamarosan jelentős újításokat vezetnek be a webes értékesítés területén
Felbontott vagy eltűnt csomagok, késve érkező levelek – ilyen tartalmú véleményeket lehet olvasni a Magyar Posta Facebook-oldalán. „Miért nem lehet megválogatni az alkalmazottakat? Miért van az, hogy egy alapvetően nem törékeny vastag fa ajándék is három részre törve érkezzen meg? Ha ez benne van a pakliban, miért is olyan drága a feladás?” – szól az egyik vélemény. Egy másik pedig azon értetlenkedik, hogy ötből egy csomagja eltűnik. - a cikk a www.vg.hu-n olvasható.

Bővebben: Posta Központosított reklamáció

Kihagyhatatlan lehetőség

 

Egy lehetőséget ajánlunk a figyelmedbe, egy olyan cég ajánlatát osztjuk meg Veled, akiben 100%-ig megbízunk.

Bővebben: Kihagyhatatlan lehetőség

Biztonságban, de nem bezárva – ez a cél

06

Minden cégnél alapvető igény az információbiztonság megteremtése. Nem zárhatunk azonban mindent hét lakat alá, mert a biztonság mellett a rendelkezésre állás és a szükség szerinti hozzáférhetőség is kiemelten fontos a céges informatikában.

Bővebben: Biztonságban, de nem bezárva – ez a cél

Minőségügyi világnap

08

A Minőségügyi Világnap legfontosabb célja, hogy előmozdítsa a minőség iránti elkötelezettséget. Felhívja a figyelmet azokra lehetőségekre, amelyekkel megfelelően kezelhetővé válnak a cégek működési problémái, valamint figyelmeztet azokra a kihívásokra, amelyek hozzájárulnak a piaci és iparági fejlődés lassulásához.

Bővebben: Minőségügyi világnap

A magyar egészségügy problémái

110A magyar egészségügy problémái mindennapi témává váltak. A legváltozatosabb fórumokon, sokoldalú megvilágításban láthatjuk viszont az ezzel kapcsolatos kérdéseket. Keveset hallunk azonban arról, mi is áll a nehézségek hátterében. A média és a közvélemény többnyire a pénzhiányt és a munkaerő motiválatlanságát emeli ki, a gyakorlatban nyilvánvalóan árnyaltabb okok halmazából.

Bővebben: A magyar egészségügy problémái

Lean egészségügy

03Gyakran szkeptikusak vagyunk azt a kérdést illetően, hogy egy betegellátástól távol eső szektorban sikereket elért minőségügyi rendszer miként érhet el hasonló eredményeket egy egészségügyi szolgáltató esetében. A betegellátás sok szempontból speciális terület, mégis érdemes lehet nyitottnak maradnunk olyan minőségügyi megoldások felé is, melyek teljesen más szektor kiszolgálására születtek.

Bővebben: Lean egészségügy

Az információ felelősség

231 2

Az információ minden jól működő szolgáltatás alapja. Információt fogadunk és nyújtunk, máskülönben elképzelhetetlen bármilyen ügyféligény megfelelő kezelése. Egészségügyi szolgáltatóként speciálisan szenzitív információkkal kell dolgozunk nap, mint nap.

Bővebben: Az információ felelősség

Az egészségügyi minőségirányítás kihívásai

03

A belső minőségügyi rendszer meglétét, mint követelményt, már 1997-ben megfogalmazta az egészségügyi törvény. Az erre vonatkozó rendeletet a 2012 során történt törvénymódosítás erősítette meg. Az ANTSZ, mint felügyeleti szerv hivatalosan 2013 utolsó napjától tart ellenőrzéseket.

Bővebben: Az egészségügyi minőségirányítás kihívásai

Kérdéses a klinikai vizsgálatok eredménye

A klinikai vizsgálatok eredményeit ritkán ellenőrzik, holott ha megtennék, gyakran jutnának az eredetitől eltérő eredményre – ez a következtetése egy, a The Journal of the American Medical Association-ben megjelent tanulmánynak.

Bővebben: Kérdéses a klinikai vizsgálatok eredménye

Ha rendelkezik ezekkel a jellemvonásokkal, akkor ön milliomos

Két milliomosokról szóló kiadvány készítéséhez több mint 700 vagyonos emberrel készítettek interjút a szerzők, amikből kiderül, hogy a legtöbb gazdag emberben megvan az alábbi négy jellemvonás.

Bővebben: Ha rendelkezik ezekkel a jellemvonásokkal, akkor ön milliomos

44. oldal / 46