Egy lehetőséget ajánlunk a figyelmedbe, egy olyan cég ajánlatát osztjuk meg Veled, akiben 100%-ig megbízunk.

Minden cégnél alapvető igény az információbiztonság megteremtése. Nem zárhatunk azonban mindent hét lakat alá, mert a biztonság mellett a rendelkezésre állás és a szükség szerinti hozzáférhetőség is kiemelten fontos a céges informatikában.
Bővebben: Biztonságban, de nem bezárva – ez a cél![]()
A Minőségügyi Világnap legfontosabb célja, hogy előmozdítsa a minőség iránti elkötelezettséget. Felhívja a figyelmet azokra lehetőségekre, amelyekkel megfelelően kezelhetővé válnak a cégek működési problémái, valamint figyelmeztet azokra a kihívásokra, amelyek hozzájárulnak a piaci és iparági fejlődés lassulásához.
Bővebben: Minőségügyi világnap
A magyar egészségügy problémái mindennapi témává váltak. A legváltozatosabb fórumokon, sokoldalú megvilágításban láthatjuk viszont az ezzel kapcsolatos kérdéseket. Keveset hallunk azonban arról, mi is áll a nehézségek hátterében. A média és a közvélemény többnyire a pénzhiányt és a munkaerő motiválatlanságát emeli ki, a gyakorlatban nyilvánvalóan árnyaltabb okok halmazából.
Gyakran szkeptikusak vagyunk azt a kérdést illetően, hogy egy betegellátástól távol eső szektorban sikereket elért minőségügyi rendszer miként érhet el hasonló eredményeket egy egészségügyi szolgáltató esetében. A betegellátás sok szempontból speciális terület, mégis érdemes lehet nyitottnak maradnunk olyan minőségügyi megoldások felé is, melyek teljesen más szektor kiszolgálására születtek.

Az információ minden jól működő szolgáltatás alapja. Információt fogadunk és nyújtunk, máskülönben elképzelhetetlen bármilyen ügyféligény megfelelő kezelése. Egészségügyi szolgáltatóként speciálisan szenzitív információkkal kell dolgozunk nap, mint nap.
Bővebben: Az információ felelősség![]()
A belső minőségügyi rendszer meglétét, mint követelményt, már 1997-ben megfogalmazta az egészségügyi törvény. Az erre vonatkozó rendeletet a 2012 során történt törvénymódosítás erősítette meg. Az ANTSZ, mint felügyeleti szerv hivatalosan 2013 utolsó napjától tart ellenőrzéseket.
Bővebben: Az egészségügyi minőségirányítás kihívásai
A klinikai vizsgálatok eredményeit ritkán ellenőrzik, holott ha megtennék, gyakran jutnának az eredetitől eltérő eredményre – ez a következtetése egy, a The Journal of the American Medical Association-ben megjelent tanulmánynak.
Bővebben: Kérdéses a klinikai vizsgálatok eredménye
Két milliomosokról szóló kiadvány készítéséhez több mint 700 vagyonos emberrel készítettek interjút a szerzők, amikből kiderül, hogy a legtöbb gazdag emberben megvan az alábbi négy jellemvonás.
Bővebben: Ha rendelkezik ezekkel a jellemvonásokkal, akkor ön milliomos
Ma Magyarországon a betegek jelentős hányadát magasabb ellátási szinten gyógyítják, mint ahogy az szakmailag indokolt lenne. Mindez éves szinten az egészségügyi finanszírozást több tíz milliárdos felesleges kiadással terheli - mondta Lehoczky Péter, a Magyar Járóbeteg Szakellátási Szövetség elnöke a mai egészségügyi konferencia egészségpolitikai fórumán.
Bővebben: Kontroll nélkül dolgoznak a háziorvosok? Mi lesz a beteggel?
Az Anti-Nobel-díjazottak között idén is vannak, akiket egészségüggyel kapcsolatos teljesítményükért kapták az „elismerést”. A furcsa és humoros kutatásokért Bostonban immár 24. alkalommal átadott "elismerés" már majdnem olyan híres, mint a valódi Nobel-díj - tudósított a BBC hírportálja.
Bővebben: Könnyű műfaj, nehéz kérdésekkel
Dr. Fekete Imre alelnök után újabb FAKOOSZ vezetőségi tag, ezúttal dr. Salamon Sándor fogalmazta meg személyes javaslatait az alapellátás minőségének és körülményeinek javítására.Néhány napja számoltunk be arról a vitairatról, amit az Alapellátó Orvosok Országos Szövetségében (FAKOOSZ) készítettek arról, hogy mit is kell(ene) javasolniuk az új kormánynak. Ezek között szerepel olyan is, miszerint a háziorvosoknak naponta legfeljebb ötven beteget kellene ellátniuk.
Bővebben: 17 javaslat az alapellátás átalakítására